Ik keek de Hema folder door en zie dat de ordners in de aanbieding zijn… Joepie!

Confession #1: ik houd van kantoorartikelen. Ja echt. Ik hou van post-its, pennen, stiften, notitieboekjes, agenda’s en dus ook ordners. Dus ik dacht: ‘yes, leuk, even kijken waar ik die voor kan gebruiken’.

Confession #2: ik houd van aanbiedingen. Meer korting, minder uitgaven, meer winst aan het eind van de rit. I love it. Niet voor niets dat ik er mijn werk van maak om andere ondernemers te ondersteunen bij de financiële kant van hun bedrijf. Mijn doel is om te zorgen dat je zoveel mogelijk winst onder aan de streep over houdt.

Confession #3: ik heb de ordners niet nodig. Ik ben een nog grotere fan van efficiency. Ik kijk altijd naar de meeste efficiënte en effectieve manier van handelingen. Uiteraard ook in de administratie en daarom gebruik ik geen ordners meer. Ik automatiseer mijn financiële administratie met het programma Moneybird. Ik hoef geen facturen te printen en in mappen te bewaren. Jammer want ik houd van mappen en archiveren, maar top, want ik houd enorm van efficiency.

Conclusie: ik laat de aanbieding van de Hema voor een ander liggen.

Hoe doe jij je administratie? Heb jij de mappen nog nodig? Ren dan naar de Hema, ze zijn namelijk nu in de aanbieding! Maar eigenlijk raad ik je aan om je administratie ook te automatiseren. Ben jij benieuwd hoe ik dat doe en waarom ik Moneybird zo fijn vindt? Lees dan hier verder.

Ik houd van efficiency. Ik houd van kantoorartikelen. Ik houd van winst onderaan de streep.